Essie in Afrika : van Nairobi naar Kaapstad!

Nog 1 nachtje slapen........

Hallo allemaal!

Morgen is het dan eindelijk zover: het Grote Avontuur gaat beginnen!!

Net de laatste spullen in mijn tas gepropt, die echt bijna uit zijn voegen scheurt. Ik hoop dat ik alles heb en nog belangrijker: ik hoop dat ik alles er weer terug inkrijg zodra ik er iets uithaal!!

Het was echt schiften!! Waardoor ik dus niet alles kan meenemen wat ik zou willen, maar die oranje boa kan ik waarschijnlijk wel missen....

Nu dus nog een nachtje proberen te slapen en dan morgen om 08.00 uur op weg naar Schiphol!! Ben nu wel erg nerveus maar ik heb er ook heel veel zin in!!

Hopelijk lukt het jullie af en toe op de hoogte brengen van mijn avonturen en natuurlijk hoop ik ook af en toe wat van het thuisfront te horen!!

Hakuna Matata en tot in Afrika!!

Reacties

Reacties

mirjam

Ik wens je een hele mooie reis toe en geniet er van dat heb je verdient. Maar dat zal wel lukken.

Groetjes,
Mirjam en de kids

elsbeth

He Esmeralda,

ik ga zeker proberen je reis en verhalen te volgen tussen alle druktes door! in ieder geval als nog heel heel heel veel plezier toegewenst. Wat ik er van geleze heb ga je hele mooie en spannende dingen zien en beleven!!!!groetjes uit ovezande

Marianne

Hoi Es,
In gedachten zijn we bij je nu we naar Barca zitten te kijken (ze staan met 1-0 voor, is te weinig). 'K liep zojuist met Barouch langs je moeder, maar durfde niet met hem bij haar naar binnen. Zal vlug even bij haar gaan kijken. We wensen je een hele fijne tijd en zien je verslagen vol verwachting te gemoed. Liefs van ons drieën Marianne

Anita

Hoi Essie,,,
Wat gaaf zeg dat je naar Afrika gaat,,,,,,ik hoop dat je een super super mooie tijd gaat hebben,,,,, en dat je ervan gaat genieten,,,,,,
Veel liefs uit ecuador,,,,Anita

Chris!!

He Es

Geniet ervan! Zal je zeker volgen op je site..
X Chris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!