Essie in Afrika : van Nairobi naar Kaapstad!

Het aftellen is langzaam begonnen....

Vandaag nog precies 3 maanden voor ik vertrek naar Afrika! Het Grote Aftellen is nu echt begonnen en het begint ook al echt te kriebelen, zeker nu het vieze koude winterweer maar terug blijft komen begin ik te verlangen naar de Afrikaanse warmte!!

Inmiddels is er ook al wat meer duidelijk geworden over de samenstelling van de groep. Tot nu toe zijn we met 21 personen, die allemaal de hele route (54 dagen) of een deel van de route afleggen.

Het belooft een zeer gevarieerd gezelschap te worden, afkomstig uit Noorwegen, Australie, Engeland, Duitsland, Ierland, Nieuw-Zeeland, Amerika en Ierland. Dat belooft nog wat met het aankomende WK!! Tot nu toe moet ik Nederland in m'n eentje vertegenwoordigen........Dat wordt dus wat extra Oranje attributen meenemen en wat zieltjes winnen :-)

Via de website van Oasis Overland hebben we emailadressen uitgewisseld en wordt er al druk heen-en-weer gemaild. Erg leuk om iedereen alvast een beetje te leren kennen!

De avond voor vertrek verzamelen we al met een aantal in hotel Silver Springs in Nairobi. En tijdens mijn overstap in Londen zal ik Kelly al ontmoeten, zij vliegt namelijk met dezelfde vlucht naar Kenya en we hebben samen een kamer in het hotel geboekt.

Allemaal erg spannend dus en hoewel het nog 3 maanden te gaan is, is er nog voldoende te doen om die tijd door te komen.... Nieuw slaapmatje kopen, dollars en ponden ophalen bij de bank, malariatabletten bestellen, uitvinden hoe mijn nieuwe camera werkt, verzekering bevestigen, paspoort verlengen, visa aanvragen.......

Maar: allemaal voor het goede doel en dus helemaal niet erg!! Komende drie maanden verhalen over de verdere voorbereiding en daarna: op naar Afrika!!

Reacties

Reacties

mama mieke

He Es,

Superleuk deze site, ik ga je zeker volgen.

Het komt nu steeds dichterbij.
Veel plezier met de voorbereiding

Groetjes Mieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!